Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5450
Название: Мотив танцю в скульптнурі Олександра Архипенка
Авторы: Кубриш, Н.
Ключевые слова: Олександр Архіпенко
мотив танцю
іконографія модерну
кубізм
футуризм
Дата публикации: 2017
Издательство: Четверті Платонівські читання. тези доповідей Міжнародної наукової конференції. - К.: СПД Чалчинська Н.В.
Серия/номер: ;с.47-48
Краткий осмотр (реферат): Мотив танцю став модною іконографією мистецтва модерна та авангарду. Так, наприклад, у скульптурі «Саломея» (1910) О. Архипеко втілює характерну для модерну тему «фатальної жінки». Для символізму характерна драматична багатоплановість образу Саломеї. Архипенка, перш за все, приваблює передача екстатичного стану танцю. У скульптурі показано вибух експресії танцю, його язичницьке, діонісійське начало. Художник відмовляється від заснованої на логічному співвідношенні форм класичної архітектоніки. На естетику скульптури Архипенка вплинули революційні ідеї кубізму. Фігура Саломеї вирішена досить геометрично-узагальнено, схематично. Художньому методу майстра виявилася спорідненою скульптура Індії, містична африканська та трипільська пластика.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5450
Располагается в коллекциях:Стаття в матеріалах конференцій та семінарів, симпозіумів. Тези

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Мотив танцю в скульптурі Олександра Архипенка.pdfТези2,34 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.