Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5470
Назва: Декілька ідей для наповнення практичної складової спецкурсу
Автори: Кучеренко, С.В.
Ключові слова: маркетинг
менеджмент
спецкурс
студенти
Дата публікації: 2012
Короткий огляд (реферат): Спецкурс "Історія консюмеризму"викладається в другому семестрі студентами другого курсу економічного факультету, що навчаються за напрямками "Маркетинг" і "Менеджмент".
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5470
Розташовується у зібраннях:2012р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Декілька ідей для наповнення практичної складової спецкурсу.pdfосновна стаття2,95 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.