Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5564
Название: Ретроспектива розвитку управління маркетинговою діяльністю будівельних підприємств України
Авторы: Білега, О.В.
Селезньова, О.O.
Ключевые слова: ретроспектива розіитку
управління маркетинговою діяльністю
будівельні підприємтсва України
Дата публикации: 2016
Издательство: International Scientific Conference Modernization of socio-economic systems: the new economic conditions: Conference Proceedings, September 28, 2016. Kielce, Poland: Baltija Publishing
Серия/номер: Part 2;с.128-129
Краткий осмотр (реферат): Досліджуючи процес виникнення та розвитку управління маркетинговою діяльністю будівельних підприємств в Україні, необхідно врахувати етапи розвитку будівництва у країні, стан економічного положення держави, проаналізувати теоретичне обгрунтування ринкових концепцій.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5564
Располагается в коллекциях:Стаття в матеріалах конференцій та семінарів, симпозіумів. Тези

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Ретроспектива розвитку управління маркетинговою діяльністю будівельних....pdfОсновна стаття7,31 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.