Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5574
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorБілега, О.В.-
dc.contributor.authorПлаксій, Т.В.-
dc.date.accessioned2018-04-05T02:53:33Z-
dc.date.available2018-04-05T02:53:33Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5574-
dc.description.abstractВ статті розглянуто методичні підходи до оцінки ефективності управління системою маркетингу, що дозволяють здійснювати надійне управління підприємствами будівельного бізнесу.uk_UA
dc.publisherФормування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [відп. ред. О. О. Бєляєв]. – Київ : КНЕУ. Спец. вип.: Маркетинг в Україні: теорія і практикаuk_UA
dc.relation.ispartofseries;с.109-116-
dc.subjectефективність маркетингуuk_UA
dc.subjectіндекс ефективностіuk_UA
dc.subjectіндекс доходностіuk_UA
dc.titleМетодичні підходи до оцінки ефективності управління системою маркетингу підприємств будівельного секторуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Стаття в журналі



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.