Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5574
Titel: Методичні підходи до оцінки ефективності управління системою маркетингу підприємств будівельного сектору
Autoren: Білега, О.В.
Плаксій, Т.В.
Stichwörter: ефективність маркетингу
індекс ефективності
індекс доходності
Erscheinungsdatum: 2009
Herausgeber: Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [відп. ред. О. О. Бєляєв]. – Київ : КНЕУ. Спец. вип.: Маркетинг в Україні: теорія і практика
Serie/Report Nr.: ;с.109-116
Zusammenfassung: В статті розглянуто методичні підходи до оцінки ефективності управління системою маркетингу, що дозволяють здійснювати надійне управління підприємствами будівельного бізнесу.
URI: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5574
Enthalten in den Sammlungen:Стаття в журналі



Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt.