Please use this identifier to cite or link to this item: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5574
Title: Методичні підходи до оцінки ефективності управління системою маркетингу підприємств будівельного сектору
Authors: Білега, О.В.
Плаксій, Т.В.
Keywords: ефективність маркетингу
індекс ефективності
індекс доходності
Issue Date: 2009
Publisher: Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [відп. ред. О. О. Бєляєв]. – Київ : КНЕУ. Спец. вип.: Маркетинг в Україні: теорія і практика
Series/Report no.: ;с.109-116
Abstract: В статті розглянуто методичні підходи до оцінки ефективності управління системою маркетингу, що дозволяють здійснювати надійне управління підприємствами будівельного бізнесу.
URI: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5574
Appears in Collections:Стаття в журналі



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.