Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5574
Назва: Методичні підходи до оцінки ефективності управління системою маркетингу підприємств будівельного сектору
Автори: Білега, О.В.
Плаксій, Т.В.
Ключові слова: ефективність маркетингу
індекс ефективності
індекс доходності
Дата публікації: 2009
Видавництво: Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [відп. ред. О. О. Бєляєв]. – Київ : КНЕУ. Спец. вип.: Маркетинг в Україні: теорія і практика
Серія/номер: ;с.109-116
Короткий огляд (реферат): В статті розглянуто методичні підходи до оцінки ефективності управління системою маркетингу, що дозволяють здійснювати надійне управління підприємствами будівельного бізнесу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5574
Розташовується у зібраннях:Стаття в журналі



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.