Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5580
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorДенисенко, В.Ю.-
dc.contributor.authorКорнєєва, І.С.-
dc.date.accessioned2018-04-05T07:43:06Z-
dc.date.available2018-04-05T07:43:06Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5580-
dc.description.abstractПроведення процедури аналізу ринку збуту відіграє важливу роль як для приватного підприємця або невеликої фірми, так і для крупної корпорації. Дослідження такого роду дає змогу компаніям, які тільки починають ведення бізнесу, правильно оцінити кон’юнктуру ринку, спрогнозувати тенденції його розвитку, розрахувати можливі обсяги продажу та проаналізувати діяльність конкурентів. Вищенаведені фактори дають змогу в подальшому забезпечити швидкий зріст компанії, а також закладуть основи для формування та ефективного керування каналами збуту. Для компаній, які давно та доволі вдало представлені на ринку, проведення такого аналізу допоможе здійснювати планування своєї діяльності, що також значно підвищить їх конкурентоспроможність. http://global-national.in.ua/archive/19-2017/112.pdfuk_UA
dc.publisherГлобальні та національні проблеми економікиuk_UA
dc.relation.ispartofseries№17;с.580-583-
dc.subjectринокuk_UA
dc.subjectфактори зростанняuk_UA
dc.subjectаналізuk_UA
dc.subjectконкуренціяuk_UA
dc.titleРеалізація проектного підходу до аналізу ринку збуту продукціїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Анатовані статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Реалізація проектного підходу до аналізу ринку збуту продукції.pdfОсновна стаття90,6 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.