Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5580
Назва: Реалізація проектного підходу до аналізу ринку збуту продукції
Автори: Денисенко, В.Ю.
Корнєєва, І.С.
Ключові слова: ринок
фактори зростання
аналіз
конкуренція
Дата публікації: 2017
Видавництво: Глобальні та національні проблеми економіки
Серія/номер: №17;с.580-583
Короткий огляд (реферат): Проведення процедури аналізу ринку збуту відіграє важливу роль як для приватного підприємця або невеликої фірми, так і для крупної корпорації. Дослідження такого роду дає змогу компаніям, які тільки починають ведення бізнесу, правильно оцінити кон’юнктуру ринку, спрогнозувати тенденції його розвитку, розрахувати можливі обсяги продажу та проаналізувати діяльність конкурентів. Вищенаведені фактори дають змогу в подальшому забезпечити швидкий зріст компанії, а також закладуть основи для формування та ефективного керування каналами збуту. Для компаній, які давно та доволі вдало представлені на ринку, проведення такого аналізу допоможе здійснювати планування своєї діяльності, що також значно підвищить їх конкурентоспроможність. http://global-national.in.ua/archive/19-2017/112.pdf
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5580
Розташовується у зібраннях:Анатовані статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реалізація проектного підходу до аналізу ринку збуту продукції.pdfОсновна стаття90,6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.