Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5580
Titel: Реалізація проектного підходу до аналізу ринку збуту продукції
Autoren: Денисенко, В.Ю.
Корнєєва, І.С.
Stichwörter: ринок
фактори зростання
аналіз
конкуренція
Erscheinungsdatum: 2017
Herausgeber: Глобальні та національні проблеми економіки
Serie/Report Nr.: №17;с.580-583
Zusammenfassung: Проведення процедури аналізу ринку збуту відіграє важливу роль як для приватного підприємця або невеликої фірми, так і для крупної корпорації. Дослідження такого роду дає змогу компаніям, які тільки починають ведення бізнесу, правильно оцінити кон’юнктуру ринку, спрогнозувати тенденції його розвитку, розрахувати можливі обсяги продажу та проаналізувати діяльність конкурентів. Вищенаведені фактори дають змогу в подальшому забезпечити швидкий зріст компанії, а також закладуть основи для формування та ефективного керування каналами збуту. Для компаній, які давно та доволі вдало представлені на ринку, проведення такого аналізу допоможе здійснювати планування своєї діяльності, що також значно підвищить їх конкурентоспроможність. http://global-national.in.ua/archive/19-2017/112.pdf
URI: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5580
Enthalten in den Sammlungen:Анатовані статті

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Реалізація проектного підходу до аналізу ринку збуту продукції.pdfОсновна стаття90,6 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt.