Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5670
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorМолчанова, Ю.В.-
dc.date.accessioned2018-04-16T05:07:34Z-
dc.date.available2018-04-16T05:07:34Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5670-
dc.description.abstractІдентифіковані та систематизовані етапи еволюції наукових підходів до розвитку і реалізації маркетингової стратегії. Наведено доцільність ціннісно-орієнтованого підходу до розвитку і реалізації маркетингової стратегії підприємства постіндустріальної економіки.uk_UA
dc.publisherEastern-European Journal of Enterprise Technologies: [integrated strategic management, project and development management enterprises and territories]. – Харьков: "Технологический центр"uk_UA
dc.relation.ispartofseries№ 1/12(55);с.16-18-
dc.subjectмаркетингова парадигмаuk_UA
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk_UA
dc.subjectцінністьuk_UA
dc.subjectпартнерський підхідuk_UA
dc.titleНаукові підходи щодо розвитку та реалізації маркетингової стратегії підприємствuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Стаття в журналі

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Наукові підходи щодо розвитку та реалізації маркетингової стратегії підприємств.pdfОсновна стаття230,23 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.