Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5670
Назва: Наукові підходи щодо розвитку та реалізації маркетингової стратегії підприємств
Автори: Молчанова, Ю.В.
Ключові слова: маркетингова парадигма
маркетингова стратегія
цінність
партнерський підхід
Дата публікації: 2012
Видавництво: Eastern-European Journal of Enterprise Technologies: [integrated strategic management, project and development management enterprises and territories]. – Харьков: "Технологический центр"
Серія/номер: № 1/12(55);с.16-18
Короткий огляд (реферат): Ідентифіковані та систематизовані етапи еволюції наукових підходів до розвитку і реалізації маркетингової стратегії. Наведено доцільність ціннісно-орієнтованого підходу до розвитку і реалізації маркетингової стратегії підприємства постіндустріальної економіки.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5670
Розташовується у зібраннях:Стаття в журналі

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Наукові підходи щодо розвитку та реалізації маркетингової стратегії підприємств.pdfОсновна стаття230,23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.