Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5670
Titel: Наукові підходи щодо розвитку та реалізації маркетингової стратегії підприємств
Autoren: Молчанова, Ю.В.
Stichwörter: маркетингова парадигма
маркетингова стратегія
цінність
партнерський підхід
Erscheinungsdatum: 2012
Herausgeber: Eastern-European Journal of Enterprise Technologies: [integrated strategic management, project and development management enterprises and territories]. – Харьков: "Технологический центр"
Serie/Report Nr.: № 1/12(55);с.16-18
Zusammenfassung: Ідентифіковані та систематизовані етапи еволюції наукових підходів до розвитку і реалізації маркетингової стратегії. Наведено доцільність ціннісно-орієнтованого підходу до розвитку і реалізації маркетингової стратегії підприємства постіндустріальної економіки.
URI: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5670
Enthalten in den Sammlungen:Стаття в журналі



Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt.