Please use this identifier to cite or link to this item: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5670
Title: Наукові підходи щодо розвитку та реалізації маркетингової стратегії підприємств
Authors: Молчанова, Ю.В.
Keywords: маркетингова парадигма
маркетингова стратегія
цінність
партнерський підхід
Issue Date: 2012
Publisher: Eastern-European Journal of Enterprise Technologies: [integrated strategic management, project and development management enterprises and territories]. – Харьков: "Технологический центр"
Series/Report no.: № 1/12(55);с.16-18
Abstract: Ідентифіковані та систематизовані етапи еволюції наукових підходів до розвитку і реалізації маркетингової стратегії. Наведено доцільність ціннісно-орієнтованого підходу до розвитку і реалізації маркетингової стратегії підприємства постіндустріальної економіки.
URI: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5670
Appears in Collections:Стаття в журналі



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.