Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5672
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorМолчанова, Ю.В.-
dc.contributor.authorМізіна, К.С.-
dc.date.accessioned2018-04-16T05:18:22Z-
dc.date.available2018-04-16T05:18:22Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5672-
dc.description.abstractРозкрита сутність маркетингу подій як засобу забезпечення ідентичності бренду на ринках продуктів з символічною складовою.uk_UA
dc.publisherInternational Scientif-Practical Conference Economic Development Strategy in Terms of European Integration: Conference Proceedings, 2016. Kaunas: Вaltija Publishinguk_UA
dc.relation.ispartofseries;с.178-180-
dc.subjectбрендuk_UA
dc.subjectмаркетинг подійuk_UA
dc.subjectінструмент просуванняuk_UA
dc.subjectівент-маркетингuk_UA
dc.subjectЕvent-marketinguk_UA
dc.titleМаркетинг подій як засіб забезпечення ідентичності брендуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Стаття в матеріалах конференцій та семінарів, симпозіумів. Тези

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Маркетинг подій як засіб забезпечення ідентичності бренду.pdfОсновна стаття228,44 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.