Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5672
Titel: Маркетинг подій як засіб забезпечення ідентичності бренду
Autoren: Молчанова, Ю.В.
Мізіна, К.С.
Stichwörter: бренд
маркетинг подій
інструмент просування
івент-маркетинг
Еvent-marketing
Erscheinungsdatum: 2016
Herausgeber: International Scientif-Practical Conference Economic Development Strategy in Terms of European Integration: Conference Proceedings, 2016. Kaunas: Вaltija Publishing
Serie/Report Nr.: ;с.178-180
Zusammenfassung: Розкрита сутність маркетингу подій як засобу забезпечення ідентичності бренду на ринках продуктів з символічною складовою.
URI: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5672
Enthalten in den Sammlungen:Стаття в матеріалах конференцій та семінарів, симпозіумів. Тези

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Маркетинг подій як засіб забезпечення ідентичності бренду.pdfОсновна стаття228,44 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt.