Please use this identifier to cite or link to this item: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5672
Title: Маркетинг подій як засіб забезпечення ідентичності бренду
Authors: Молчанова, Ю.В.
Мізіна, К.С.
Keywords: бренд
маркетинг подій
інструмент просування
івент-маркетинг
Еvent-marketing
Issue Date: 2016
Publisher: International Scientif-Practical Conference Economic Development Strategy in Terms of European Integration: Conference Proceedings, 2016. Kaunas: Вaltija Publishing
Series/Report no.: ;с.178-180
Abstract: Розкрита сутність маркетингу подій як засобу забезпечення ідентичності бренду на ринках продуктів з символічною складовою.
URI: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5672
Appears in Collections:Стаття в матеріалах конференцій та семінарів, симпозіумів. Тези

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Маркетинг подій як засіб забезпечення ідентичності бренду.pdfОсновна стаття228,44 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.