Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5672
Назва: Маркетинг подій як засіб забезпечення ідентичності бренду
Автори: Молчанова, Ю.В.
Мізіна, К.С.
Ключові слова: бренд
маркетинг подій
інструмент просування
івент-маркетинг
Еvent-marketing
Дата публікації: 2016
Видавництво: International Scientif-Practical Conference Economic Development Strategy in Terms of European Integration: Conference Proceedings, 2016. Kaunas: Вaltija Publishing
Серія/номер: ;с.178-180
Короткий огляд (реферат): Розкрита сутність маркетингу подій як засобу забезпечення ідентичності бренду на ринках продуктів з символічною складовою.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5672
Розташовується у зібраннях:Стаття в матеріалах конференцій та семінарів, симпозіумів. Тези

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Маркетинг подій як засіб забезпечення ідентичності бренду.pdfОсновна стаття228,44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.