Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5673
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorМолчанова, Ю.В.-
dc.date.accessioned2018-04-16T05:21:51Z-
dc.date.available2018-04-16T05:21:51Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5673-
dc.description.abstractПроблему управління поведінкою споживачів цільового ринку підприємства розглянуто з позиції парадигми маркетинг- и менеджменту.uk_UA
dc.publisherБізнес та іновації у сучасному світі: матеріали IV Міжнар. наук.-практ. конф., 1-2 квітня 2013 року м. Луганск – Луганськ: Вид-во ДЗ «ЛНУ імені Тараса Шевченка»uk_UA
dc.relation.ispartofseries;с.32-35-
dc.subjectмаркетинг-менеджментuk_UA
dc.subjectконцепція маркетингуuk_UA
dc.subjectмаркетинг-міксuk_UA
dc.subjectспоживачіuk_UA
dc.subjectцільовий ринокuk_UA
dc.titleУправління маркетингом як процес формування і стимулювання ринкуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Стаття в матеріалах конференцій та семінарів, симпозіумів. Тези

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Управління маркетингом як процес формування і стимулювання ринку.pdfОсновна стаття213,37 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.