Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5673
Titel: Управління маркетингом як процес формування і стимулювання ринку
Autoren: Молчанова, Ю.В.
Stichwörter: маркетинг-менеджмент
концепція маркетингу
маркетинг-мікс
споживачі
цільовий ринок
Erscheinungsdatum: 2013
Herausgeber: Бізнес та іновації у сучасному світі: матеріали IV Міжнар. наук.-практ. конф., 1-2 квітня 2013 року м. Луганск – Луганськ: Вид-во ДЗ «ЛНУ імені Тараса Шевченка»
Serie/Report Nr.: ;с.32-35
Zusammenfassung: Проблему управління поведінкою споживачів цільового ринку підприємства розглянуто з позиції парадигми маркетинг- и менеджменту.
URI: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5673
Enthalten in den Sammlungen:Стаття в матеріалах конференцій та семінарів, симпозіумів. Тези

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Управління маркетингом як процес формування і стимулювання ринку.pdfОсновна стаття213,37 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt.