Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5673
Назва: Управління маркетингом як процес формування і стимулювання ринку
Автори: Молчанова, Ю.В.
Ключові слова: маркетинг-менеджмент
концепція маркетингу
маркетинг-мікс
споживачі
цільовий ринок
Дата публікації: 2013
Видавництво: Бізнес та іновації у сучасному світі: матеріали IV Міжнар. наук.-практ. конф., 1-2 квітня 2013 року м. Луганск – Луганськ: Вид-во ДЗ «ЛНУ імені Тараса Шевченка»
Серія/номер: ;с.32-35
Короткий огляд (реферат): Проблему управління поведінкою споживачів цільового ринку підприємства розглянуто з позиції парадигми маркетинг- и менеджменту.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5673
Розташовується у зібраннях:Стаття в матеріалах конференцій та семінарів, симпозіумів. Тези

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Управління маркетингом як процес формування і стимулювання ринку.pdfОсновна стаття213,37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.