Please use this identifier to cite or link to this item: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5673
Title: Управління маркетингом як процес формування і стимулювання ринку
Authors: Молчанова, Ю.В.
Keywords: маркетинг-менеджмент
концепція маркетингу
маркетинг-мікс
споживачі
цільовий ринок
Issue Date: 2013
Publisher: Бізнес та іновації у сучасному світі: матеріали IV Міжнар. наук.-практ. конф., 1-2 квітня 2013 року м. Луганск – Луганськ: Вид-во ДЗ «ЛНУ імені Тараса Шевченка»
Series/Report no.: ;с.32-35
Abstract: Проблему управління поведінкою споживачів цільового ринку підприємства розглянуто з позиції парадигми маркетинг- и менеджменту.
URI: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5673
Appears in Collections:Стаття в матеріалах конференцій та семінарів, симпозіумів. Тези

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Управління маркетингом як процес формування і стимулювання ринку.pdfОсновна стаття213,37 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.