Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5675
Langanzeige der Metadaten
DC ElementWertSprache
dc.contributor.authorМолчанова, Ю.В.-
dc.contributor.authorЛазар, О.А.-
dc.date.accessioned2018-04-16T05:34:03Z-
dc.date.available2018-04-16T05:34:03Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5675-
dc.description.abstractДосліджена сутність брендінгу продукту категорії «luxury», представлені практичні рекомендації відповідно розвитку вітчизняного ринку продуктів категорії «luxury».uk_UA
dc.publisherЗбірник наукових праць V Всеукраїнської науково-практичної конференції «Розвиток маркетингової діяльності в умовах економічної глобалізації» (19 квітня 2013 року) – Одеса: ОДАБАuk_UA
dc.relation.ispartofseries;с.104-109-
dc.subjectбрендінгuk_UA
dc.subjectпродукт категорії luxuryuk_UA
dc.subjectстатусне споживанняuk_UA
dc.titleБрендінг продукту категорії luxuryuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Enthalten in den Sammlungen:Стаття в матеріалах конференцій та семінарів, симпозіумів. Тези

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Брендінг продукту категорії luxury.pdfОсновна стаття211,93 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt.