Please use this identifier to cite or link to this item: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5675
Title: Брендінг продукту категорії luxury
Authors: Молчанова, Ю.В.
Лазар, О.А.
Keywords: брендінг
продукт категорії luxury
статусне споживання
Issue Date: 2013
Publisher: Збірник наукових праць V Всеукраїнської науково-практичної конференції «Розвиток маркетингової діяльності в умовах економічної глобалізації» (19 квітня 2013 року) – Одеса: ОДАБА
Series/Report no.: ;с.104-109
Abstract: Досліджена сутність брендінгу продукту категорії «luxury», представлені практичні рекомендації відповідно розвитку вітчизняного ринку продуктів категорії «luxury».
URI: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5675
Appears in Collections:Стаття в матеріалах конференцій та семінарів, симпозіумів. Тези

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Брендінг продукту категорії luxury.pdfОсновна стаття211,93 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.