Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5675
Titel: Брендінг продукту категорії luxury
Autoren: Молчанова, Ю.В.
Лазар, О.А.
Stichwörter: брендінг
продукт категорії luxury
статусне споживання
Erscheinungsdatum: 2013
Herausgeber: Збірник наукових праць V Всеукраїнської науково-практичної конференції «Розвиток маркетингової діяльності в умовах економічної глобалізації» (19 квітня 2013 року) – Одеса: ОДАБА
Serie/Report Nr.: ;с.104-109
Zusammenfassung: Досліджена сутність брендінгу продукту категорії «luxury», представлені практичні рекомендації відповідно розвитку вітчизняного ринку продуктів категорії «luxury».
URI: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5675
Enthalten in den Sammlungen:Стаття в матеріалах конференцій та семінарів, симпозіумів. Тези

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Брендінг продукту категорії luxury.pdfОсновна стаття211,93 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt.