Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5675
Назва: Брендінг продукту категорії luxury
Автори: Молчанова, Ю.В.
Лазар, О.А.
Ключові слова: брендінг
продукт категорії luxury
статусне споживання
Дата публікації: 2013
Видавництво: Збірник наукових праць V Всеукраїнської науково-практичної конференції «Розвиток маркетингової діяльності в умовах економічної глобалізації» (19 квітня 2013 року) – Одеса: ОДАБА
Серія/номер: ;с.104-109
Короткий огляд (реферат): Досліджена сутність брендінгу продукту категорії «luxury», представлені практичні рекомендації відповідно розвитку вітчизняного ринку продуктів категорії «luxury».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5675
Розташовується у зібраннях:Стаття в матеріалах конференцій та семінарів, симпозіумів. Тези

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Брендінг продукту категорії luxury.pdfОсновна стаття211,93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.