Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5677
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorМолчанова, Ю.В.-
dc.date.accessioned2018-04-16T05:38:43Z-
dc.date.available2018-04-16T05:38:43Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5677-
dc.description.abstractДосліджена роль маркетингової концепції в процесах розробки і виконання інноваційних програм.uk_UA
dc.publisherЗбірник тез доповідей П’ятої міжнародної науково-практичної конференції «Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу», 29 вересня-1 жовтня 2011 рокуuk_UA
dc.relation.ispartofseries;с.253-255-
dc.subjectринкова орієнтаціяuk_UA
dc.subjectінноваційний розвитокuk_UA
dc.subjectінноваційна програмаuk_UA
dc.subjectконцепція маркетингуuk_UA
dc.titleРоль маркетингової концепції в реалізації програм розвиткуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Стаття в матеріалах конференцій та семінарів, симпозіумів. Тези

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Роль маркетингової концепції в реалізації програм розвитку.pdfОсновна стаття172,68 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.