Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5677
Titel: Роль маркетингової концепції в реалізації програм розвитку
Autoren: Молчанова, Ю.В.
Stichwörter: ринкова орієнтація
інноваційний розвиток
інноваційна програма
концепція маркетингу
Erscheinungsdatum: 2011
Herausgeber: Збірник тез доповідей П’ятої міжнародної науково-практичної конференції «Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу», 29 вересня-1 жовтня 2011 року
Serie/Report Nr.: ;с.253-255
Zusammenfassung: Досліджена роль маркетингової концепції в процесах розробки і виконання інноваційних програм.
URI: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5677
Enthalten in den Sammlungen:Стаття в матеріалах конференцій та семінарів, симпозіумів. Тези

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Роль маркетингової концепції в реалізації програм розвитку.pdfОсновна стаття172,68 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt.