Please use this identifier to cite or link to this item: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5677
Title: Роль маркетингової концепції в реалізації програм розвитку
Authors: Молчанова, Ю.В.
Keywords: ринкова орієнтація
інноваційний розвиток
інноваційна програма
концепція маркетингу
Issue Date: 2011
Publisher: Збірник тез доповідей П’ятої міжнародної науково-практичної конференції «Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу», 29 вересня-1 жовтня 2011 року
Series/Report no.: ;с.253-255
Abstract: Досліджена роль маркетингової концепції в процесах розробки і виконання інноваційних програм.
URI: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5677
Appears in Collections:Стаття в матеріалах конференцій та семінарів, симпозіумів. Тези

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Роль маркетингової концепції в реалізації програм розвитку.pdfОсновна стаття172,68 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.