Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5677
Назва: Роль маркетингової концепції в реалізації програм розвитку
Автори: Молчанова, Ю.В.
Ключові слова: ринкова орієнтація
інноваційний розвиток
інноваційна програма
концепція маркетингу
Дата публікації: 2011
Видавництво: Збірник тез доповідей П’ятої міжнародної науково-практичної конференції «Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу», 29 вересня-1 жовтня 2011 року
Серія/номер: ;с.253-255
Короткий огляд (реферат): Досліджена роль маркетингової концепції в процесах розробки і виконання інноваційних програм.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5677
Розташовується у зібраннях:Стаття в матеріалах конференцій та семінарів, симпозіумів. Тези

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Роль маркетингової концепції в реалізації програм розвитку.pdfОсновна стаття172,68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.