Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5681
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorСахацький, М.П.-
dc.contributor.authorЗапша, Г.М.-
dc.date.accessioned2018-04-16T07:57:28Z-
dc.date.available2018-04-16T07:57:28Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5681-
dc.description.abstractВ статті встановлено, що маркетингове забезпечення м’ясопереробних суб’єктів господарювання передбачає створення постійно діючої вирбничо-підприємницької системи, спрямованої на виявлення та задоволення потреб споживачів в м’ясопродуктах через посередництво ринкового обміну з метою досягнення наперед визначених бізнесових цілей.uk_UA
dc.publisherІнвестиції: практика та досвідuk_UA
dc.relation.ispartofseries№19;с.17-21-
dc.subjectмаркетингове забезпеченняuk_UA
dc.subjectм’ясопереробні суб’єкти господарюванняuk_UA
dc.subjectринокuk_UA
dc.titleМаркетингове забезпечення м’ясопереробних суб’єктів господарюванняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Стаття в журналі

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Маркетингове забезпечення м’ясопереробних суб’єктів господарювання.pdfОсновна стаття260,13 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.