Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5681
Назва: Маркетингове забезпечення м’ясопереробних суб’єктів господарювання
Автори: Сахацький, М.П.
Запша, Г.М.
Ключові слова: маркетингове забезпечення
м’ясопереробні суб’єкти господарювання
ринок
Дата публікації: 2015
Видавництво: Інвестиції: практика та досвід
Серія/номер: №19;с.17-21
Короткий огляд (реферат): В статті встановлено, що маркетингове забезпечення м’ясопереробних суб’єктів господарювання передбачає створення постійно діючої вирбничо-підприємницької системи, спрямованої на виявлення та задоволення потреб споживачів в м’ясопродуктах через посередництво ринкового обміну з метою досягнення наперед визначених бізнесових цілей.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5681
Розташовується у зібраннях:Стаття в журналі

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Маркетингове забезпечення м’ясопереробних суб’єктів господарювання.pdfОсновна стаття260,13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.