Please use this identifier to cite or link to this item: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5681
Title: Маркетингове забезпечення м’ясопереробних суб’єктів господарювання
Authors: Сахацький, М.П.
Запша, Г.М.
Keywords: маркетингове забезпечення
м’ясопереробні суб’єкти господарювання
ринок
Issue Date: 2015
Publisher: Інвестиції: практика та досвід
Series/Report no.: №19;с.17-21
Abstract: В статті встановлено, що маркетингове забезпечення м’ясопереробних суб’єктів господарювання передбачає створення постійно діючої вирбничо-підприємницької системи, спрямованої на виявлення та задоволення потреб споживачів в м’ясопродуктах через посередництво ринкового обміну з метою досягнення наперед визначених бізнесових цілей.
URI: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5681
Appears in Collections:Стаття в журналі

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Маркетингове забезпечення м’ясопереробних суб’єктів господарювання.pdfОсновна стаття260,13 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.