Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5681
Titel: Маркетингове забезпечення м’ясопереробних суб’єктів господарювання
Autoren: Сахацький, М.П.
Запша, Г.М.
Stichwörter: маркетингове забезпечення
м’ясопереробні суб’єкти господарювання
ринок
Erscheinungsdatum: 2015
Herausgeber: Інвестиції: практика та досвід
Serie/Report Nr.: №19;с.17-21
Zusammenfassung: В статті встановлено, що маркетингове забезпечення м’ясопереробних суб’єктів господарювання передбачає створення постійно діючої вирбничо-підприємницької системи, спрямованої на виявлення та задоволення потреб споживачів в м’ясопродуктах через посередництво ринкового обміну з метою досягнення наперед визначених бізнесових цілей.
URI: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5681
Enthalten in den Sammlungen:Стаття в журналі

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Маркетингове забезпечення м’ясопереробних суб’єктів господарювання.pdfОсновна стаття260,13 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt.