Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5711
Название: Розвиток управління маркетинговою діяльністю будівельних підприємств в Україні
Авторы: Селезньова, О.О.
Ключевые слова: розвиток управління маркетингової діяльності
будівельні підприємства
оцінка економічної ефективності
Дата публикации: 2017
Издательство: Одеса, ОДАБА
Серия/номер: ;с.355
Краткий осмотр (реферат): В монографії розкрито теоретико-методологічні основи розвитку управління маркетинговою діяльністю будівельних підприємств, досліджено складові елементи управління маркетинговою діяльністю будівельних підприємств та висвітлено сучасні особливості маркетингової діяльності будівельних підприємств.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5711
ISBN: 978-617-7195-40-4
Располагается в коллекциях:Монографії кафедри менеджменту та маркетингу

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Розвиток управління маркетинговою діяльністю.pdfМонографія3,13 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.