Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5746
Назва: Исследование ценностной ориентации студентов факультета ПГС ОГАСА с целью осуществления мероприятий внутреннего маркетинга
Автори: Молчанова, Ю.В.
Вильданова, Н.Р.
Ключові слова: внутренний маркетинг
личностные ценности
организационная культура
Дата публікації: 2010
Видавництво: «Інноваційна парадигма сучасного розвитку маркетингу»: Матеріали міжвузівської науково-практичної конференції студентів, аспірантів, молодих вчених, викладачів (21 травня 2010 р.), м. Одеса
Серія/номер: ;с.66-69
Короткий огляд (реферат): В статье представлены результаты исследования ценностной ориентации личности, выполенные для целей внутреннго маркетинга навчального закладу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5746
Розташовується у зібраннях:Стаття в матеріалах конференцій та семінарів, симпозіумів. Тези

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Исследование ценностной ориентации студентов факультета ПГС ОДАБА.....pdfОсновная статья295,53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.