Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5876
Название: Композиційний пошук в пленерній роботі студентів-архітекторів
Авторы: Григор'єва, В.Б.
Самойлова, О.М.
Ключевые слова: пленерна практика
композиційний пошук
самостійна робота
студенти-архітектори
Дата публикации: 2017
Издательство: Збірник наукових праць за матеріалами 3ї всеукраїнської науково – практичної конференції «архітектурний рисунок у контексті професійної освіти», ПолтНТУ
Серия/номер: ;с.212-218
Краткий осмотр (реферат): У статті йдеться про значення композиції як інструменту формування професійних навичок майбутніх архітекторів. Композиція розглядається як засіб, що об'єднує в собі єдиний художньо-творчий і навчально-пізнавальний процес, який дозволяє розвивати не тільки творчі здібності, але й формує професійні навички архітектора.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5876
Располагается в коллекциях:Стаття в матеріалах конференцій та семінарів, симпозіумів. Тези

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Композиційний пошук в пленерній роботі студентів-архітекторів.pdfОсновна стаття9,68 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.