Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5895
Название: | Застосування swot-аналізу при викладанні математики |
Авторы: | Лесечко, О.В. Кіосак, В.А. Шевченко, Т.І. |
Ключевые слова: | swot-аналіз викладання математики дидактичні рішення |
Дата публикации: | 2018 |
Краткий осмотр (реферат): | Викладання математики та інших дисциплін природничого циклу відбувається в умовах швидких змін зовнішнього інформаційного середовища. Це викликає необхідність пошуку оптимальних дидактичних рішень, які охоплюють цілі, зміст, форми та методи навчання і дозволяють підготувати студентів до викликів сучасного світу. Зміна філософії дидактичного підходу і погляд на знання та компетенції як на товар, який треба донести до споживача, приводить до можливості застосування в викладанні методів просування товарів на ринок та, взагалі, теорії про життєвий цикл товару. Основою такого підходу є застосування в різних варіаціях моделі Колба. Девід Колб (David Kolb) − спеціаліст по психології навчання дорослих, побудував чотириступеневу емпіричну модель засвоєння людиною нової інформації (Experiential Learning Model). |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5895 |
Располагается в коллекциях: | 2018р. |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
ЗАСТОСУВАННЯ SWOT-АНАЛІЗУ ПРИ ВИКЛАД%.pdf | 405,56 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.