Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6054
Название: | Загальні принципи розвитку креативності в освіті |
Авторы: | Каранфілова, О.В. |
Ключевые слова: | освіта розвиток креативності процес навчання соціальна філософія |
Дата публикации: | 2018 |
Краткий осмотр (реферат): | Огляд стратегій розвитку креативності у соціальній практиці освіти є пріоритетним напрямом в аналізі процесів навчання і виховання у соціальній філософії. Розвиток цього напряму пов’язаний зі світовими тенденціями розвитку та гармонізації суспільства. Феномен креативності озглядається як здатність породжувати незвичайні ідеї, що відхиляються від традиційного мислення, та творчо підходити до вирішення конкретних професійних завдань що є суттєвим показником творчої особистості. Формування креативності як інтеграційної риси особистості проявляється в тому, що вона вкладає творче начало в усі види професійної діяльності. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6054 |
Располагается в коллекциях: | 2018р. |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
ЗАГАЛЬНІ ПРИНЦИПИ РОЗВИТКУ КРЕАТ.pdf | основна стаття | 390,16 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.