Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6106
Назва: Про компетентісний підхід та удосконалення організації навчального процесу вивчення дисципліни «інженерна графіка».
Автори: Бредньова, В.П.
Калінін, О.О.
Калініна, Т.О.
Ключові слова: організація навчального процесу
інженерна графіка
Дата публікації: 2017
Короткий огляд (реферат): У сучасних умовах реформування системи вищої освіти набуває суттєве значення розвиток та удосконалення компетентісного підходу до навчання графічним дисциплінам майбутніх фахівців у будівництві. В Одеській державній академії будівництва та архітектури в 2016-2017 навч. р. у першому семестрі на кафедрі нарисної геометрії та інженерної графіки авторами проводились традиційні експериментальні дослідження серед студентів-першокурсників (50 студентів, вибірково) спеціальностей ПЦБ «Будівництво та цивільна інженерія» та «Менеджмент». При вивченні дисципліни «Інженерна графіка» за допомогою опитування (за анонімними відповідями) проводився моніторинг за поточним та підсумковим контролем знань студентів на предмет визначення впливу контактного часу «студент-викладач» (аудиторна робота) або просто самостійна робота студента та здобуття індивідуальних графічних компетенцій - без викладача (таблиця). Дослідження проводились з метою розробки ефективних засобів підвищення якості в навчанні та рекомендацій для удосконалення організації навчального процесу. Із аналізу таблиці можна зробити висновок, що студентам-першокурсникам для досягнення якісного рівня графічних компетенцій, необхідним є самостійна робота в аудиторії під керівництвом викладача.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6106
Розташовується у зібраннях:2017р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Про компетентісний підхід та удосконалення ....pdfОсновна стаття1,45 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.