Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6167
Назва: Маркетинговая экспертиза проекта
Автори: Молчанова, Ю.В.
Шелестова, И.А.
Ключові слова: маркетинг услуг
маркетинг инноваций
проект
заказчик проекта
продукт проекта
ценность
Дата публікації: 2009
Видавництво: Збірник матеріалів міжвузівської науково-практичної конференції Одеса - ОДАБА
Серія/номер: ;с.39-41
Короткий огляд (реферат): Рассмотрена проблема маркетинговой экспертизы проекта, связанная с практикой планирования и выполнения проектных работ, включая область проектной этики. Сформулированы цели и дана характеристика основних результатов маркетинговой экспертизы внешних и внутренних по отношению к организации проектов. Представлен алгоритм практического выполнения маркетинговой экспертизы проекта.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6167
Розташовується у зібраннях:Стаття в матеріалах конференцій та семінарів, симпозіумів. Тези

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Маркетинговая экспертиза проекта.pdfОсновная статья107,52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.