Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6325
Название: | Просопографічний метод наукового дослідження в контексті викладання історичних дисциплін у ВНЗ |
Авторы: | Мєзєнцева, І.М. |
Ключевые слова: | просопографічний метод історичні дисципліни ВНЗ |
Дата публикации: | 2016 |
Краткий осмотр (реферат): | На межі ХХ і ХХІ ст. історична наука прийшла до висновку, що основним персонажем подій і процесів минулого в усі періоди історії була особа, наділена непересічними організаторськими або інтелектуальними здібностями, громадською ініціативою або активною позицією, обдарованістю, хистом або талантом бути політиком, письменником, митцем. Самореалізація постатей з перерахованими даними, як правило, вписувала їх в контекст доби і на сторінки історичного літопису. Вони ставали історичними через відомі заслуги, досягнення, або неперевершені результати. Посилений інтерес до відомої особи, що спостерігається в останні десятиліття, спонукає не просто дослідити її біографію, перерахувати факти і події з життя та діяльності, а й поглиблено вивчити її особистісну сутність, яка часто пояснює причини і наслідки у біографічних фактах, а також визначає зміст історичних подій. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6325 |
Располагается в коллекциях: | 2016р. |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
ПРОСОПОГРАФІЧНИЙ МЕТОД НАУКОВОГ%.pdf | основна стаття | 406,98 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.