Please use this identifier to cite or link to this item:
http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6325
Title: | Просопографічний метод наукового дослідження в контексті викладання історичних дисциплін у ВНЗ |
Authors: | Мєзєнцева, І.М. |
Keywords: | просопографічний метод історичні дисципліни ВНЗ |
Issue Date: | 2016 |
Abstract: | На межі ХХ і ХХІ ст. історична наука прийшла до висновку, що основним персонажем подій і процесів минулого в усі періоди історії була особа, наділена непересічними організаторськими або інтелектуальними здібностями, громадською ініціативою або активною позицією, обдарованістю, хистом або талантом бути політиком, письменником, митцем. Самореалізація постатей з перерахованими даними, як правило, вписувала їх в контекст доби і на сторінки історичного літопису. Вони ставали історичними через відомі заслуги, досягнення, або неперевершені результати. Посилений інтерес до відомої особи, що спостерігається в останні десятиліття, спонукає не просто дослідити її біографію, перерахувати факти і події з життя та діяльності, а й поглиблено вивчити її особистісну сутність, яка часто пояснює причини і наслідки у біографічних фактах, а також визначає зміст історичних подій. |
URI: | http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6325 |
Appears in Collections: | 2016р. |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ПРОСОПОГРАФІЧНИЙ МЕТОД НАУКОВОГ%.pdf | основна стаття | 406,98 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.