Please use this identifier to cite or link to this item: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6325
Title: Просопографічний метод наукового дослідження в контексті викладання історичних дисциплін у ВНЗ
Authors: Мєзєнцева, І.М.
Keywords: просопографічний метод
історичні дисципліни
ВНЗ
Issue Date: 2016
Abstract: На межі ХХ і ХХІ ст. історична наука прийшла до висновку, що основним персонажем подій і процесів минулого в усі періоди історії була особа, наділена непересічними організаторськими або інтелектуальними здібностями, громадською ініціативою або активною позицією, обдарованістю, хистом або талантом бути політиком, письменником, митцем. Самореалізація постатей з перерахованими даними, як правило, вписувала їх в контекст доби і на сторінки історичного літопису. Вони ставали історичними через відомі заслуги, досягнення, або неперевершені результати. Посилений інтерес до відомої особи, що спостерігається в останні десятиліття, спонукає не просто дослідити її біографію, перерахувати факти і події з життя та діяльності, а й поглиблено вивчити її особистісну сутність, яка часто пояснює причини і наслідки у біографічних фактах, а також визначає зміст історичних подій.
URI: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6325
Appears in Collections:2016р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ПРОСОПОГРАФІЧНИЙ МЕТОД НАУКОВОГ%.pdfосновна стаття406,98 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.