Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6325
Назва: Просопографічний метод наукового дослідження в контексті викладання історичних дисциплін у ВНЗ
Автори: Мєзєнцева, І.М.
Ключові слова: просопографічний метод
історичні дисципліни
ВНЗ
Дата публікації: 2016
Короткий огляд (реферат): На межі ХХ і ХХІ ст. історична наука прийшла до висновку, що основним персонажем подій і процесів минулого в усі періоди історії була особа, наділена непересічними організаторськими або інтелектуальними здібностями, громадською ініціативою або активною позицією, обдарованістю, хистом або талантом бути політиком, письменником, митцем. Самореалізація постатей з перерахованими даними, як правило, вписувала їх в контекст доби і на сторінки історичного літопису. Вони ставали історичними через відомі заслуги, досягнення, або неперевершені результати. Посилений інтерес до відомої особи, що спостерігається в останні десятиліття, спонукає не просто дослідити її біографію, перерахувати факти і події з життя та діяльності, а й поглиблено вивчити її особистісну сутність, яка часто пояснює причини і наслідки у біографічних фактах, а також визначає зміст історичних подій.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6325
Розташовується у зібраннях:2016р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ПРОСОПОГРАФІЧНИЙ МЕТОД НАУКОВОГ%.pdfосновна стаття406,98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.