Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6493
Название: Порівняльна характеристика ідей актуальності інноваційного та традиційного навчань
Авторы: Казакова, М.В.
Ключевые слова: інноваційне навчання
традиційне навчання
Дата публикации: 2015
Краткий осмотр (реферат): Протягом століть у вищій школі традиційно домінувала спочатку лекційна, а потім лекційно-практична методика навчання, характерними елементами якої є: - лекція як основна форма передачі великого обсягу систематизованої інформації, що має бути орієнтовною основою для самостійної роботи студентів;
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6493
Располагается в коллекциях:2015р.

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ПОРІВНЯЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ІДЕЙ .pdfосновна стаття436,27 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.