Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6493
Название: | Порівняльна характеристика ідей актуальності інноваційного та традиційного навчань |
Авторы: | Казакова, М.В. |
Ключевые слова: | інноваційне навчання традиційне навчання |
Дата публикации: | 2015 |
Краткий осмотр (реферат): | Протягом століть у вищій школі традиційно домінувала спочатку лекційна, а потім лекційно-практична методика навчання, характерними елементами якої є: - лекція як основна форма передачі великого обсягу систематизованої інформації, що має бути орієнтовною основою для самостійної роботи студентів; |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6493 |
Располагается в коллекциях: | 2015р. |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
ПОРІВНЯЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ІДЕЙ .pdf | основна стаття | 436,27 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.