Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6493
Назва: | Порівняльна характеристика ідей актуальності інноваційного та традиційного навчань |
Автори: | Казакова, М.В. |
Ключові слова: | інноваційне навчання традиційне навчання |
Дата публікації: | 2015 |
Короткий огляд (реферат): | Протягом століть у вищій школі традиційно домінувала спочатку лекційна, а потім лекційно-практична методика навчання, характерними елементами якої є: - лекція як основна форма передачі великого обсягу систематизованої інформації, що має бути орієнтовною основою для самостійної роботи студентів; |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6493 |
Розташовується у зібраннях: | 2015р. |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ПОРІВНЯЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ІДЕЙ .pdf | основна стаття | 436,27 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.