Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6493
Назва: Порівняльна характеристика ідей актуальності інноваційного та традиційного навчань
Автори: Казакова, М.В.
Ключові слова: інноваційне навчання
традиційне навчання
Дата публікації: 2015
Короткий огляд (реферат): Протягом століть у вищій школі традиційно домінувала спочатку лекційна, а потім лекційно-практична методика навчання, характерними елементами якої є: - лекція як основна форма передачі великого обсягу систематизованої інформації, що має бути орієнтовною основою для самостійної роботи студентів;
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6493
Розташовується у зібраннях:2015р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ПОРІВНЯЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ІДЕЙ .pdfосновна стаття436,27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.