Please use this identifier to cite or link to this item: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6493
Title: Порівняльна характеристика ідей актуальності інноваційного та традиційного навчань
Authors: Казакова, М.В.
Keywords: інноваційне навчання
традиційне навчання
Issue Date: 2015
Abstract: Протягом століть у вищій школі традиційно домінувала спочатку лекційна, а потім лекційно-практична методика навчання, характерними елементами якої є: - лекція як основна форма передачі великого обсягу систематизованої інформації, що має бути орієнтовною основою для самостійної роботи студентів;
URI: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6493
Appears in Collections:2015р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ПОРІВНЯЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ІДЕЙ .pdfосновна стаття436,27 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.