Please use this identifier to cite or link to this item:
http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6493
Title: | Порівняльна характеристика ідей актуальності інноваційного та традиційного навчань |
Authors: | Казакова, М.В. |
Keywords: | інноваційне навчання традиційне навчання |
Issue Date: | 2015 |
Abstract: | Протягом століть у вищій школі традиційно домінувала спочатку лекційна, а потім лекційно-практична методика навчання, характерними елементами якої є: - лекція як основна форма передачі великого обсягу систематизованої інформації, що має бути орієнтовною основою для самостійної роботи студентів; |
URI: | http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6493 |
Appears in Collections: | 2015р. |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ПОРІВНЯЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ІДЕЙ .pdf | основна стаття | 436,27 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.