Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6629
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бредньов, А.М. | - |
dc.contributor.author | Бредньова, В.П. | - |
dc.date.accessioned | 2018-08-11T21:12:28Z | - |
dc.date.available | 2018-08-11T21:12:28Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.uri | http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6629 | - |
dc.description.abstract | На сучасному етапі реформування освітньої системи велике практичне значення надається формуванню особистості фахівця, яке було б адекватним до теперішніх вимог часу. За міждисциплінарним підходом навчальні дисципліни і, навіть, окремі розділи та теми в них можуть розглядатися як частини ієрархічних ступенів професійної підготовки. Так, для формування загальноінженерних знань та вмінь однією з важливіших вимог є відпрацювання алгоритмічного рівня навчання разом з розвитком рівня творчого та інтелектуального. | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Ч.1; | - |
dc.subject | принципи модульного підходу | uk_UA |
dc.subject | сучасна освіта | uk_UA |
dc.title | Про принципи модульного підходу у сучасній освіті | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Располагается в коллекциях: | 2013р. |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Про принципи модульного підходу у сучасній освіті....pdf | Основная статья | 138,26 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.