Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6629
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorБредньов, А.М.-
dc.contributor.authorБредньова, В.П.-
dc.date.accessioned2018-08-11T21:12:28Z-
dc.date.available2018-08-11T21:12:28Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6629-
dc.description.abstractНа сучасному етапі реформування освітньої системи велике практичне значення надається формуванню особистості фахівця, яке було б адекватним до теперішніх вимог часу. За міждисциплінарним підходом навчальні дисципліни і, навіть, окремі розділи та теми в них можуть розглядатися як частини ієрархічних ступенів професійної підготовки. Так, для формування загальноінженерних знань та вмінь однією з важливіших вимог є відпрацювання алгоритмічного рівня навчання разом з розвитком рівня творчого та інтелектуального.uk_UA
dc.relation.ispartofseriesЧ.1;-
dc.subjectпринципи модульного підходуuk_UA
dc.subjectсучасна освітаuk_UA
dc.titleПро принципи модульного підходу у сучасній освітіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:2013р.

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Про принципи модульного підходу у сучасній освіті....pdfОсновная статья138,26 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.