Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen:
http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6629
Titel: | Про принципи модульного підходу у сучасній освіті |
Autoren: | Бредньов, А.М. Бредньова, В.П. |
Stichwörter: | принципи модульного підходу сучасна освіта |
Erscheinungsdatum: | 2013 |
Serie/Report Nr.: | Ч.1; |
Zusammenfassung: | На сучасному етапі реформування освітньої системи велике практичне значення надається формуванню особистості фахівця, яке було б адекватним до теперішніх вимог часу. За міждисциплінарним підходом навчальні дисципліни і, навіть, окремі розділи та теми в них можуть розглядатися як частини ієрархічних ступенів професійної підготовки. Так, для формування загальноінженерних знань та вмінь однією з важливіших вимог є відпрацювання алгоритмічного рівня навчання разом з розвитком рівня творчого та інтелектуального. |
URI: | http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6629 |
Enthalten in den Sammlungen: | 2013р. |
Dateien zu dieser Ressource:
Datei | Beschreibung | Größe | Format | |
---|---|---|---|---|
Про принципи модульного підходу у сучасній освіті....pdf | Основная статья | 138,26 kB | Adobe PDF | Öffnen/Anzeigen |
Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt.