Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6629
Titel: Про принципи модульного підходу у сучасній освіті
Autoren: Бредньов, А.М.
Бредньова, В.П.
Stichwörter: принципи модульного підходу
сучасна освіта
Erscheinungsdatum: 2013
Serie/Report Nr.: Ч.1;
Zusammenfassung: На сучасному етапі реформування освітньої системи велике практичне значення надається формуванню особистості фахівця, яке було б адекватним до теперішніх вимог часу. За міждисциплінарним підходом навчальні дисципліни і, навіть, окремі розділи та теми в них можуть розглядатися як частини ієрархічних ступенів професійної підготовки. Так, для формування загальноінженерних знань та вмінь однією з важливіших вимог є відпрацювання алгоритмічного рівня навчання разом з розвитком рівня творчого та інтелектуального.
URI: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6629
Enthalten in den Sammlungen:2013р.

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Про принципи модульного підходу у сучасній освіті....pdfОсновная статья138,26 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt.