Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6629
Назва: Про принципи модульного підходу у сучасній освіті
Автори: Бредньов, А.М.
Бредньова, В.П.
Ключові слова: принципи модульного підходу
сучасна освіта
Дата публікації: 2013
Серія/номер: Ч.1;
Короткий огляд (реферат): На сучасному етапі реформування освітньої системи велике практичне значення надається формуванню особистості фахівця, яке було б адекватним до теперішніх вимог часу. За міждисциплінарним підходом навчальні дисципліни і, навіть, окремі розділи та теми в них можуть розглядатися як частини ієрархічних ступенів професійної підготовки. Так, для формування загальноінженерних знань та вмінь однією з важливіших вимог є відпрацювання алгоритмічного рівня навчання разом з розвитком рівня творчого та інтелектуального.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6629
Розташовується у зібраннях:2013р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Про принципи модульного підходу у сучасній освіті....pdfОсновная статья138,26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.